Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
1. Jakie są możliwe formy płatności za zakupiony towar?
- wpłaty można dokonać z góry (przedpłata na konto) - wpłacając pieniądze na nasze konto bankowe, normalnym przelewem lub oferowanymi kanałami płatności.
- płacąc za towar przy odbiorze przesyłki - wysyłka za pobraniem.
2. Czy możliwy jest odbiór osobisty zakupionego towaru?
NIE.
3. Jakie są koszty przesyłki przy zakupie więcej niż jednej pary butów?
Koszty wysyłki są stałe - niezależne od liczby zakupionych produktów:
15 zł - przedpłata na konto (kurier GLS)
17 zł - wysyłka za pobraniem (kurier GLS)
4. W jaki sposób mam wybrać właściwy rozmiar? Jak zmierzyć długość wkładki?
O metodach doboru właściwego rozmiaru obuwia dowiesz się tutaj.
5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wszystkie dane dotyczące wysyłek są opisane tutaj.
6. Jaki jest całkowity koszt zamówionego towaru? Czy są jakieś dodatkowe opłaty?
Całkowity
koszt składa się z kwoty stanowiącej wartość zakupionego towaru plus
koszty przesyłki - 15 zł lub 17 zł (przepłata/pobranie).
7. Czy oferowane produkty są objęte gwarancją? Na jaki okres?
Informacje dotyczące gwarancji i reklamacji są tutaj.
8. Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym terminie. Co mam teraz zrobić?
Jeżeli
przesyłka nie dotarła do Państwa w terminie 5 dni roboczych od momentu
otrzymania powiadomienia (e-mail) o wysyłce, prosimy o kontakt pod
adresem e-mail, bądź telefonicznie (nr telefonu do nas otrzymacie
Państwo w e-mailu potwierdzającym transakcję). Za każdym razem prosimy
o podanie nazwy użytkownika z Allegro (nick z Allegro) z profilu na
Allegro, z którego został dokonany zakup.
9. Nieodpowiednio wybrałem/am rozmiar butów. W jaki sposób można wymienić rozmiar?
O wymianach dowiesz się tutaj.
10. Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru? W jaki sposób?
Wszystkiego o zwrotach dowiesz się tutaj.
11. Chciał(a)bym złożyć reklamację. W jaki sposób mogę to zrobić?
Zanim
złożysz reklamację sprawdź czy spełnione zostały jej warunki.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków reklamacji zakupionego na
naszych aukcjach obuwia znajdziesz tutaj.
12. Otrzymałem/am towar niezgodny z zamówieniem. Co mam teraz zrobić?
W
takiej sytuacji prosimy o możliwie szybki kontakt e-mail bądź
telefoniczny i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Jeżeli
pomyłka nastąpiła z naszej winy zwrócimy oczywiście wszystkie koszty
przesyłek poniesione w związku zaistniałą sytuacją.
13. Po kliknięciu opcji „Kup Teraz” chciał(a)bym zrezygnować z zakupu? Co mam teraz zrobić?
W
takiej sytuacji prosimy jak najszybciej przesłać informacje o
rezygnacji z zakupu na nasz adres e-mail bądź telefonicznie. Transakcja
zostanie anulowana. Do Allegro zostanie wysłany formularz zwrotu
prowizji - Kupujący nie ponosi z tego tytułu żadnych konsekwencji.
14. Towar, który otrzymałem/am jest wadliwy? Co mam w takiej sytuacji zrobić?
Sposoby postępowania w takiej sytuacji opisane są tutaj i tutaj.
15. Pomyliłem/am się przy składaniu zamówienia. Co mam teraz zrobić?
W
przypadku jakiejkolwiek pomyłki przy składaniu zamówienia prosimy o jak
najszybszy kontakt e-mail bądź telefonicznie. Prosimy także o wytłumaczenie w którym
miejscu nastąpiła pomyłka - poinformujemy co dalej w konkretnej
sytuacji należy zrobić.
16. Z jakiego materiału wykonane są oferowane produkty?
Informacje
dotyczące materiału, z którego wykonane są oferowane przez nas
produkty, zostały podane w opisach poszczególnych aukcji.
17. Po kliknięciu opcji „Kup Teraz” chciał(a)bym zmienić rozmiar. Jak to zrobić?
W
celu zmiany zamówionego rozmiaru obuwia prosimy o kontakt e-mail bądź
telefonicznie. Za każdym razem prosimy o podanie nazwy użytkownika z
Allegro (nick z Allegro) dotyczącej profilu na Allegro, z którego
został dokonany zakup. Prosimy podać rozmiar butów, który ma zostać
ostatecznie wysłany - sprawdzimy czy jest aktualnie dostępny i
poinformujemy czy taka zmiana jest możliwa.
18. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?
Tak.
Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Po zakupie niezwłocznie na naszą
skrzynkę e-mail prześlij nam dane, na które faktura ma zostać
wystawiona:
- Nazwa firmy (imię i nazwisko)
- Adres
- NIP
20. Co oznaczają skróty WMNS lub GS przy nazwach modeli obuwia firmy NIKE?
Skrót
WMNS oznacza obuwie z przeznaczeniem dla kobiet, natomiast GS oznacza
obuwie typu junior, doskonale nadające się dla kobiet, dzieci i
młodzieży. Warto tu dodać, że obuwie z oznaczeniem GS jest dostępne do
rozmiaru 38,5 (EUR), 24,5 cm.
21. Co to jest numer katalogowy?
Numer
katalogowy jest unikatowym numerem dla każdego modelu obuwia ustalanym
przez producenta. Pozwala ustalić dokładnie model obuwia, a wraz z
rozmiarem parę, która Was interesuje. Adidas posiada sześciocyfrowy
numer katalogowy, natomiast Nike dziewięciocyfrowy, przy czym trzy
ostatnie cyfry oddzielone spacją są kodem koloru obuwia