Pomoc

Witaj na stronie Ego-Sport.pl!

Cieszymy się, że trafiłeś do naszego sklepu i wierzymy, że znajdziesz tu coś dla siebie.

Przy tworzeniu tego sklepu sklepu postawiliśmy sobie priorytety przyjaznej, wygodnej, przejrzystej i ergonomicznej obsługi na każdym etapie: od wyboru właściwego przedmiotu poprzez informowanie Cię o statusie Twojego zamówienia do obsługi posprzedażowej, gdy istnieje potrzeba wymiany lub zwrotu towaru czy załatwienie spraw związanych z reklamacją towaru (ufamy jednak, że nie będzie takiej potrzeby).
Postaraliśmy się aby każdy etap przebiegał w szybki i przyjazny dla Ciebie sposób, jednak może zdażyć się, że będziesz potrzebował dodatkowego wsparcia.
Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie rozbudowany system pomocy, dzięki któremu z pewnością znajdziesz odpowiedź na Twoje pytania.
Najpierw sprawdź dział z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ).
Jeśli Twoje Pytania są bardziej sprecyzowane zapraszamy do działów:
Bezpieczeństwo Twoich zakupów i Polityka Prywatności
Wyszukiwarka przedmiotów
Formy płatności za zakupiony towar
Dostawa, koszty wysyłek i czas ich realizacji
Jak dobrać odpowiedni rozmiar obuwia
Gwarancja, zwroty, wymiany i reklamacje

Zapoznaj się z treścią Regulaminu aby uniknąć nieporozumień na każdym etapie realizacji Twojego zamówienia.
Jeżeli zechcesz porozmawiać z nami przygotowaliśmy dla Ciebie trzy kanały kontaktu: telefon, pocztę elektroniczną oraz komunikator Skype. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat kontaktu przejdź do działu Kontakt.

Życzymy udanych zakupów!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel